Dit is een forum van en voor studenten van de 1e Ba Farmacie.
accord de parrainage

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    1e Ba Farmacie // Plantkunde
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Banning

BerichtGeplaatst: 25-05-2020 06:42:05    Onderwerp: accord de parrainage Reageren met citaat
Het is bemoedigend als de doelen te verheven lijken, en de weg om ze te bereiken lijkt onbegaanbaar met uitbarstingen rond elke switchback. We herinneren elkaar aan het werk dat al is geleverd, aan de vooruitgang die al is geboekt en aan de vastberadenheid die erin zit.

Het is Adidas Zx 700 Hombre kameraadschap als we niet alleen willen zijn met onze gedachten, en we hebben een oor nodig om te buigen. We werken door problemen en problemen die ons dagelijks leven teisteren ... werk, relaties, enz. We bidden met en over elkaar, en we geven advies, of luisteren gewoon in stilte. We ontlasten ons hart en we ontlasten elkaar.

Bec en Deb de dag dat ze elk de mijl van 50 mijl overschreden ... ze hadden het nooit voor mogelijk gehouden, maar hebben het samen bereikt.
Het is een extra veiligheidslaag in een potentieel gevaarlijke omgeving. We voorzien elkaar van "backup". Paden kunnen onvoorspelbaar zijn - het is gemakkelijk om een ??enkel te verdraaien of te verdwalen, en een vriend hebben is altijd een veiligere route dan alleen te gaan, vooral op afgelegen, bergachtig terrein.

Het is verantwoordelijkheid wanneer het alarm op Adidas Nmd Hombre zaterdag om 4 uur 's nachts afgaat en je alleen maar wilt uitschakelen en omrollen, maar je weet dat je zus op je wacht. Dus je zegt een paar scheldwoorden in je adem en staat toch op.

In het verleden werd Gael Monfils gekenmerkt door zijn immense talent en een duidelijke mislukking om de grootste wedstrijden tegen de beste spelers te winnen. Maar Monfils leek in zijn wedstrijd tegen Roger Federer te komen met een hernieuwde focus en een paar hoogwaardige straight set-overwinningen op Richard Gasquet en Adidas Nmd Mujer Grigor Dimitrov. Terwijl Monfils de eerste set en vervolgens de tweede set pakte, merkte ik dat ik in het geheim schuldig aan het wroeten was naar de Fransman. Federer is altijd mijn favoriet geweest, maar hij schaamt zich voor Grand Slam-rijkdommen en hier is Monfils - een man die eruitziet alsof hij op het punt staat alles samen te brengen en het meeste uit zijn talent te halen.

Na het verliezen van de eerste twee sets was Federer nog steeds niet klaar om gemakkelijk ten onder te gaan en won hij een zware derde set. De twee spelers vochten de hele set heen en weer, maar het laatste keerpunt lag om de hoek, want Federer serveerde met 4-5 om in de wedstrijd te blijven. Hij kreeg twee matchpunten onder ogen en wist zijn opslag voor 5-5 vast te houden. Dat betekende het begin van het einde voor Monfils, die vanaf daar begon af Nike Air Max 270 Damen te brokkelen. Hij schonk zijn volgende servicegame, gooide twee dubbele fouten en vervolgens hield Federer zich gemakkelijk aan de wedstrijd met twee sets per stuk. De vijfde set was een routing en toen het stof opklom was Roger Federer als beste uit de bus gekomen, hoewel dit misschien wel de beste wedstrijd was die ik Monfils ooit heb zien spelen.

Het was de eerste keer dat Roger vanaf twee sets naar beneden kwam sinds Wimbledon 2012, waar hij terugkwam om Julien Benneteau te verslaan.
Deel een cola met…

Voor de tweede wedstrijd op rij genoot Gael Monfils van wat cola bij een omschakeling. Bij mijn telling heeft hij tijdens zijn wedstrijd met Roger Federer twee blikjes cola neergelaten. Deze keer hielp het hem niet, maar ik vroeg me wel af of hij een sponsorovereenkomst met Coca-Cola had.
Cilic Rising

Marin Cilic, die Adidas Zx Flux Damen terugkeert uit een dopingsuspensie, zit weer in de lift. Gisteren claimde hij voor de tweede keer een ligplaats in een Slam-halve finale met een grote, rechte setoverwinning op Tomas Berdych. Berdych worstelde de hele wedstrijd en vocht tegen zichzelf, de wind en de goed geplaatste schoten van Cilic. Berdych had zelfs een humoristisch furieuze uitwisseling met de stoelscheidsrechter nadat ze een bal correct had geregeerd die Berdych niet had geraakt. Cilic's weg zal in zijn volgende wedstrijd moeilijker worden, omdat hij het moet opnemen tegen Roger Federer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    1e Ba Farmacie // Plantkunde Tijden zijn in GMT + 3 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: