op blz 7 van hfst 12 staat dat er 2 soorten dracht zijn, gemiddelde en geëxtrapoleerde dracht.
gemiddelde is wnr de helft van de deeltjes gestopt zijn, maar wat is dan geëxtrapoleerde dracht ?
betekent dat dan dat alle deeltjes gestopt zijn ofzo?
Nee er is zo'n figuur waarop je die verdeling ziet van wanneer wat stopt, en ook de helft van het aantal deeltjes aangeduid met een rechte en alle deeltjes aangeduid met een rechte erboven, die dan snel naar beneden duikelt (ik hoop dat je weet welke grafiek ik bedoel ) Wel, als je de bovenste van deze drie lijnen volgt, dus deze van het totaal aantal deeltjes, en je trekt een raaklijn aan deze rechte op het moment dat de helft van de deeltjes zijn gestopt, en je laat die raaklijn helemaal kruisen me de x-as, wel DAT punt is de geextrapoleerde dracht
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!