Banning
|
Geplaatst: 13-05-2020 09:51:52 Onderwerp: |
|
|
|
Ik bereikte de tweede voor de bemanning toegankelijke hulppost op mijl 37 en voelde me een beetje minder goedlachs. Dat ik mama weer zag, loste Adidas Eqt Support Adv Hombre dat op. Daar was ze, trok mijn aandacht in de chaotische scène en leidde me naar de tafel waar ze mijn spullen netjes had gerangschikt. Ik nam hier wat meer tijd, veranderde in droge sokken, at iets dat niet de textuur van lijm was, bracht wat zonnebrandcrème aan en nam die La Croix op. De kilometers die naar deze hulppost leidden, waren heet geweest en mijn knie?n en voeten waren aanzienlijk pijnlijker. Op de 0,9 mijl heen en terug naar deze hulp, had ik drie uitgaande vrouwen gepasseerd, wat mijn humeur een beetje temperde. Drie vrouwen op minder dan anderhalve kilometer? Hoeveel waren er nog voor mij? Maar in de weken voorafgaand aan de race vroeg ik me af hoe ik me zou voelen bij deze hulppost. Hoewel ik me niet geweldig voelde, wist ik dat ik alle kracht had die ik nodig had. Ik pakte mijn telefoon en oordopjes, doorweekte Nike Air Max Zero Damenmijn nekbandana, deed ijs in mijn hoed en vertrok.
Het volgende stuk was het langste tussen hulp. Hier begon ik typisch ultra bloedbad te zien. In de hitte van de dag, met 37 mijl achter ons en een aanhoudende klim vooruit, begon ik hardlopers te passeren met wanhopige uitdrukkingen. Hoewel ook ik me fysiek op mijn dieptepunt voelde, maakte de toevoeging van muziek dit mijn mentale hoogtepunt. Ik danste het pad af en bewoog langzaam maar gestaag. Ik heb een kalme, afgemeten instelling en kom er meestal niet uit als een emotioneel persoon. Maar hardlopen, vooral ultraafstanden, is voor mij een zeer emotionele inspanning. Nike Air Pegasus 83 Donna In die rauwe staat kwam het zelden tot ver in een ultra, analytische gedachte houdt op, en ik voel de dingen het diepst. Muziek is ook emotioneel voor mij, en de toevoeging van betekenisvolle liedjes aan mijn Nike Air Max 200 Donna race-ervaring zorgde ervoor dat ik tijdens een beproefd parcours een glimlach op mijn gezicht kreeg. Terwijl ik nadenk over een race waar ik allebei van genoot en aanwezig was in bijna elk hardloopmoment, erken ik hier een ironie. Sommigen zouden beweren dat het luisteren naar muziek afleidt van iemands vermogen om echt aanwezig te zijn in een ultra. Voor mij, in die mijlen, hielden de deuntjes me blij en droegen ze bij aan mijn ervaring. (Belangrijke opmerking: ik luister rustig genoeg naar muziek om met de persoon naast me te praten en met een oordopje in slechts één oor.)
Ik kwam aan bij mijl 50,9, moeder en hulp na 1,Adidas Superstar Mens 75 ronden van mijn afspeellijst. Hier was ik zeker van dat dit 100K-experiment zou slagen. Ik heb hier weer wat tijd genomen, dingen achtergelaten, een koplamp gepakt, meer chips en guac gegeten, weer glimlachend. Ik vertrok met muziek, maar trok al snel de stekker uit het stopcontact om te luisteren naar het geluid van de woestijn die in de schemering tot leven kwam. Die dertig minuten van insecten en vogels die de koelte van de nacht verwelkomden, waren magisch. Al snel rende ik door stands van saguaro-cactussen van 30 voet lang. Pinks en paars verlichtten de lucht. Vervolgens klikte ik op de koplamp om aan een andere speciale ervaring te beginnen: 's nachts in de woestijn en het eenzame gevoel van leven binnen de straal van mijn licht. Op dit punt wilden mijn benen en lichaam niet meer rennen. Maar op de een of andere manier, Nike Air Max Command Pánské op het punt in de race waarin ik hoogstwaarschijnlijk zou overschakelen naar de modus "gewoon doorkomen", merkte ik dat ik nog steeds dankbaar was, me nog steeds bewust van hoe speciaal deze dag was, nog steeds glimlachend, ondanks het ongemak.
Dit racket is speciaal ontworpen voor spelers die snelheid en precisie willen combineren om hun spel agressiever te maken. Oorspronkelijk bekend als het "Project one7", ging Dominic Thiem vanaf maart 2017 van nummer 20+ naar nummer 9 in de wereld.
Het meer open snaarpatroon van de Babolat Pure Strike geeft meer kracht en de doorsnede geoptimaliseerd op het hoofd en de twee zijkanten van de keel zorgen voor meer impactstabiliteit en grotere precisie. |
|