Dit is een forum van en voor studenten van de 1e Ba Farmacie.
glissiez pas partout

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    1e Ba Farmacie // Plantkunde
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Banning

BerichtGeplaatst: 14-05-2020 09:03:03    Onderwerp: glissiez pas partout Reageren met citaat
Nu is het tijd om terug te gaan naar paden waar ik echt in heb kunnen stoeien. Ik zeg ‘gemak’ omdat ik, vanwege de toestemming, slechts een deel van de Enchantment Lakes-paden heb bezocht. Vanuit Leavenworth, Washington heb je gemakkelijk toegang tot de paden die leiden naar de bekende meren, maar je moet een vergunning hebben voor elke nachtelijke reis. Dit houdt het verkeer laag, maar kan je in een situatie brengen Adidas Eqt Support Adv Uomo waarin je een paar out + back-avonturen moet doen als de vergunning niet werkt.

Dit gebied van de Cascade Mountains is letterlijk ... betoverend. Het is een cliché, maar het is o zo waar. Mijn persoonlijke ervaring bracht me niet ver voorbij Snow Lakes, maar de hele reis was adembenemend. De paden varieerden van glorieus berijdbaar tot steile beklimmingen tot rotsachtige afdalingen. Er was geen tijd om zich te vervelen + genoeg excuses om van het uitzicht te genieten [dwz: stop om te ademen]. Met Leavenworth net op de weg van de belangrijkste trailheads, zult u niet zonder plaatsen komen om bij te tanken, hoewel ik moet toegeven dat ik merkte dat hun coffeeshops gebrek hadden aan ... kwaliteit + kwantiteit.

De paden die door de Northern Cascades lopen, zijn niet bepaald een officieel meerdaags avontuur, maar er zijn honderden Nike Air Max 1 Dámské kilometers prachtige + uitdagende paden op slechts een steenworp afstand van deze even mooie weg. In plaats van dit gedeelte van de PNW allemaal samen te negeren, laten we er een beetje een uitdaging van maken. Als je ooit in de Northern Cascades terechtkomt, ga dan naar de Washington Trail Association-website, kijk een beetje rond + cre?er je eigen epische avontuur.

Ik bracht twee weken door in de buurt van de Mountain Loop Highway + en slaagde erin om minstens 11 routes te bezoeken. Sommige van mijn avonturen omvatten een lange dag om paden met elkaar te verbinden, andere waren korte dagen op kortere paden. Hoe dan ook, ik heb er net genoeg tijd doorgebracht om verliefd te worden + realiseer me dat er hier een waanzinnige hoeveelheid potentieel is! U zult gemakkelijk toegang hebben tot een handvol kleine steden met geweldige Nike Air Max 90 Womens cafés om bij te tanken + de WTA-website heeft zoveel Nike Air Max 90 Pánské informatie dat u niet anders kunt dan urenlang plannen en plannen!

Dit zijn natuurlijk maar een paar van de trailloops die je in de Pacific Northwest kunt vinden. Ik heb iconische routes weggelaten, zoals de Wonderland Trail rond Mount Rainier, paden die Mount Saint Helen + Mount Adams met elkaar verbinden, het Tunnel Falls-pad dat onder een waterval door gaat + zoveel meer. Helaas heb ik deze paden nog niet kunnen betreden ... maar als je dat wel hebt, vertel het ons dan alsjeblieft! Het gebied is duidelijk prachtig + ik zou graag meer ontdekken!

De fitnessinstructeur van week 2, Katie Cook van Inline Fitness Barre, pronkt met haar outfit in een grande plie.

Katie's outfit omvat de Under Armour Eclipse Low Impact Bra en Mirror Studio Tank, New Balance Premium Performance Tights Nike Air Max 90 Hombre Azul en Adidas Studio No-Show sokken.

De Adidas Studio Nike Air Pegasus 83 Herren No-Shows zorgen voor grip zodat je niet over de studiovloer glijdt tijdens je barre, yoga, dans of fitnessles. En de rest van haar draden geeft haar genoeg knuffel en ademend vermogen om te zweten maar niet te sterven aan het einde van haar training. Hoewel Barre er op een schattige foto als deze minder intimiderend uitziet, geloof me, de klas is VEEL EISEND! Op een geweldige manier. Aan het einde voel je je geweldig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    1e Ba Farmacie // Plantkunde Tijden zijn in GMT + 3 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: