Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Banning
|
Geplaatst: 20-05-2020 10:25:11 Onderwerp: iets nodig om me te motiveren |
|
|
|
Ik voltooide de Vermont 50 in 11 uur en 45 Adidas Yeezy Boost 350 Damen minuten en liet 15 minuten over om mijn tijd te sparen. Mijn tijd kwalificeerde me voor mijn droom om de Vermont 100 in 2017 te runnen.
Herfst, winter en lente… de tijd vloog voorbij met onze activiteiten voor kinderen, training en leven. Ik hield mijn Instagram gaande met lopende foto's en avonturen onderweg, een soort fotodagboek in de aanloop naar de grote dag.
Op 16 juli 2017 heb ik de Vermont 100 voltooid in 29 uur, 5 minuten en 9 seconden. Het was het op één na moeilijkste dat ik ooit in mijn leven heb gedaan. Maar de vreugde was ongelooflijk. Mijn hart was zo vol na het delen van deze ervaring met de mensen van wie ik hou, mijn man, onze twee geweldige jongens, familie en vrienden. Met elke mijl nog meer over mezelf te leren, mijn kinderen inspirerend om naar hun dromen te reiken, ongeacht hoe vergezocht ze lijken. Het ging Nike Air Vapormax Dámskéniet om het afronden van een 100 mijl, het ging erom me weer heel te voelen na mijn ongeluk. Het is gek hoe tijd en hardlopen wonden kunnen genezen. Ik heb me nu aangesloten bij een paar mensen die zowel de Vermont 100 hebben gereden als gerund, beide ervaringen zal ik voor altijd koesteren.
Tijdens deze hele reis had ik het niet kunnen doen zonder de steun van mijn geweldige man en onze twee jongens. Ze tilden me dagelijks op en hielpen met alle kleine dingen die ik niet kon doen tijdens het revalideren. Ik heb mijn paard, Empiric, verhuurd totdat ik klaar ben om weer competitief te gaan rijden. Ik moet weer leren rijden en de angst loslaten. Ik rijd lokaal op stille paarden om dat vertrouwen terug te winnen dat ik heb verloren. Terwijl ik terugkijk op mijn blessure en de afgelopen 2 jaar, kan ik eindelijk de positieve veranderingen die zich hebben voorgedaan duidelijk zien. Meer empathie hebben, een evenwichtiger persoon zijn en meer openstaan ??voor nieuwe ervaringen. Ik denk dat wat ik zeg is ... Ik ben precies waar ik zou moeten zijn.
Beetje bij beetje heb ik meer ROM teruggekregen, ik zal mijn arm nooit meer volledig kunnen strekken of strekken, en daar ben ik nu ok mee, ik heb geleerd los te laten. Ik herinner mezelf er altijd aan dat het altijd erger had kunnen zijn. Ze had mijn gezicht, borst kunnen raken en ik kon dit vandaag heel gemakkelijk niet schrijven. Mijn elleboog is mijn held en ik dank God dat hij me Nike Air Max Sequent 2 Dámské beschermt. Het leven leidt ons over geweldige paden en hobbelige paden ... we moeten gewoon geloof, hoop en hard werk hebben om beide te navigeren. Geef de hoop nooit op. De drievoudige halve finalist Jelena Jankovic werd ingepakt door Sesil Karatantcheva. Jankovic's eerste ronde verlies is haar eerste exit op Roland Garros sinds 2005. De inzinking van Eugenie Bouchard ging door omdat ze de halve finale van vorig jaar niet verdedigde en werd verslagen door Kristina Mladenovic met een routinescore van 6-4, 6-4. Bouchard, het hoogste zaad dat tot nu toe viel, voltooit de Europese gravelbaan met slechts één overwinning en kan na afloop van het toernooi uit de top tien vallen. Aan de mannenkant kreeg Grigor Dimitrov een straight-sets shellacking van de Amerikaanse Jack Sock.
300
Een van de meest opvallende on-court krijgers van tennis,Nike Air Max 720 Herren David Ferrer, bereikte gisteren een mijlpaal in zijn carrière toen hij Lukas Lacko versloeg om naar de tweede ronde te gaan. Die overwinning was Ferrer's 300e overwinning op klei en brengt hem voor de 13e keer op rij naar de tweede ronde (of beter) op Roland Garros. Ferrer staat momenteel op de 12e plaats op de lijst met all-time gravelbanen, hoewel hij met nog één overwinning naar de 11e plaats kan gaan.
Streak uitgebreid
Novak Djokovic verlengde zijn winning streak naar 23-op-een-rij met zijn straight sets overwinning op Jarkko Nieminen. Ondanks een achterstand in de tweede set, kaatste Djokovic terug om een ??drama-vrije overwinning te behalen. Het lijdt geen twijfel dat hij laser-gefocust is op het voltooien van zijn carrière Grand Slam en dat was te zien in deze. Rafael Nadal verlengde ook zijn eigen streak. Met zijn overwinning Nike Air Max Command Mens in de eerste ronde boekte Nadal zijn 36e
The Handshake, Again
We hebben door de jaren heen wat handdrukdrama gehad (echt of gefabriceerd), maar de altijd brandbare Jerzy Janowicz en zijn tegenstander Maxime Hamou gaven ons nog een lastig moment om aan de lijst toe te voegen. Janowicz, overstuur dat Hamou zich niet had verontschuldigd omdat hij een terugkeer naar hem had geslagen, ging naar binnen voor een extra stevige handdruk. Janowicz zei later dat hij tegen de Fransman zei: 'Je moet sorry zeggen.' Hamou antwoordde in zijn eigen pers dat hij het niet opzettelijk deed, het niet respectloos vond en dat ze bij het verlaten van de rechtbank "ik denk dat hij probeerde een show neer te zetten." In ieder geval heeft Janowicz waarschijnlijk geen Franse fans gewonnen. Bekijk het zelf: |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
|
|
|
|