Dit is een forum van en voor studenten van de 1e Ba Farmacie.
hoofdstuk 12: geëxtrapoleerde dracht

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    1e Ba Farmacie // Fysica II
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
nathaliejacquemyn



Geregistreerd op: 22 Mei 2010
Berichten: 21

BerichtGeplaatst: 05-06-2010 16:39:35    Onderwerp: hoofdstuk 12: geëxtrapoleerde dracht Reageren met citaat
op blz 7 van hfst 12 staat dat er 2 soorten dracht zijn, gemiddelde en geëxtrapoleerde dracht.
gemiddelde is wnr de helft van de deeltjes gestopt zijn, maar wat is dan geëxtrapoleerde dracht Confused?
betekent dat dan dat alle deeltjes gestopt zijn ofzo?

xx
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Freya



Geregistreerd op: 22 Mei 2010
Berichten: 139

BerichtGeplaatst: 05-06-2010 18:16:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Nee er is zo'n figuur waarop je die verdeling ziet van wanneer wat stopt, en ook de helft van het aantal deeltjes aangeduid met een rechte en alle deeltjes aangeduid met een rechte erboven, die dan snel naar beneden duikelt (ik hoop dat je weet welke grafiek ik bedoel Smile) Wel, als je de bovenste van deze drie lijnen volgt, dus deze van het totaal aantal deeltjes, en je trekt een raaklijn aan deze rechte op het moment dat de helft van de deeltjes zijn gestopt, en je laat die raaklijn helemaal kruisen me de x-as, wel DAT punt is de geextrapoleerde dracht Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    1e Ba Farmacie // Fysica II Tijden zijn in GMT + 3 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum