Dit is een forum van en voor studenten van de 1e Ba Farmacie.
temperaturen brengen

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    1e Ba Farmacie // Plantkunde
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Banning

BerichtGeplaatst: 21-05-2020 07:56:26    Onderwerp: temperaturen brengen Reageren met citaat
Mijn ogen gingen elke avond op hetzelfde tijdstip open. Ik draaide me om om mijn telefoon te pakken en te controleren, maar het was bijna altijd 3:30. Terwijl ik daar lag met het maanlicht dat de Nike Air Pegasus 83 Herren sequoia's voor mijn raam verdronk, voelde ik dat de honger in mijn maag begon te roeren. Dit was geen buikgeluid, maar een diep pijnlijke kreun van iets. Sinds ik aan dit nachtelijke lijden gewend was geraakt, wist ik dat ik twee opties had. Ik zou een vergeefse poging kunnen doen om te wachten tot de slaap zou komen, wetende dat het werd uitgetrapt door een lage bloedsuikerspiegel of om mijn kont omhoog te krijgen en de keuken in te gaan waar ik de kans had om het vuur te blussen en weer in slaap te vallen.

De On Cloudster 2015, de neutrale hardloop- en wandelschoen van het merk, is vernieuwd om een ??zeer dynamische en comfortabele pasvorm en gevoel in het bovenwerk te bieden.

On heeft een nieuw viervoudig, rekbaar mesh in de teendoos ge?ntroduceerd die een prettige en opmerkelijk adaptieve pasvorm biedt. Compleet met een zadelconstructie Adidas Yeezy Boost 350 Damen rond de middenvoet, combineert de Cloudster 2015 een stevige middenvoetwrap met een voorvoetpakket dat geschikt is voor vele voettypes.

"Het vierwegs gaas in de voorvoet is ontworpen voor de meeste voettypes", zegt Mike Robinson, On's Technical Representative Manager. "Klanten met een bredere voet moeten comfortabel in de Cloudster kunnen passen."

On, een Zwitsers merk, werd geprezen voor Cloudtec-technologie in de tussenzool en buitenzool van zijn schoenen. Het meest opvallend zijn de 'cloud'-pods in de buitenzool, precies de reden dat de Cloudster en de andere hardloopschoenen in de lijn van On hun naam krijgen. Deze pods absorberen zowel de verticale impactkrachten als de horizontale schuifkrachten bij elke stap, wat resulteert in minder schokabsorptie door de onderbenen. De cloud-pods trekken ook samen bij impact op de grond en de terugslag tijdens het afzetten om een ??extra reactievermogen te bieden dat veel schoenen niet bieden.

Evenzo bevordert een Speedboard ingebouwd in de tussenzool een snelle en effici?nte overgang van hiel tot teen. Over het algemeen is de On Cloudster een ideale pasvorm voor onderpronators, klanten met een neutrale voet en milde overpronators die op zoek zijn naar een responsieve schoen die een hoge kilometrage aankan.

Het wisselen van seizoenen van winter naar lente zorgt voor een gevoel van vernieuwing. Het Nike Air Max 720 Hombre weer is warmer; planten, bladeren en bloemen bloeien. Klokken springen naar voren, waardoor we meer daglicht hebben.

Soms kan het weer heel snel omslaan. Dat is zeker het geval met het Midden-Atlantische klimaat waaraan ik gewend ben geraakt. In Baltimore kan maart ons record-lage temperaturen brengen, maar onmiddellijk daarna een ongewoon warme dag.

Hoe dan ook, het begin van de lente brengt veranderingen voor hardlopers. Ik heb gezien dat verschillende hardlopers een paar fouten maakten te midden van het nieuwe warme en hardloopvriendelijke weer. Hier zijn de top vijf fouten die hardlopers maken wanneer de lente eindelijk is aangebroken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    1e Ba Farmacie // Plantkunde Tijden zijn in GMT + 3 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: